Noizko Euskarazko Publizitatearen I. Kongresua?

Inorekin eztabaidan sartu nahi izan gabe, esan behar dut modu oso arinean eta azaletik jaso duela gaur Berriak, nire iritziz behintzat, atzo Kongresuan izan genuen mahai-inguruan entzun zirenak.

Nik argi daukat behintzat, “Iragarki kopurua handitzeko bideak aztertzen” ez genuela denbora gehiegi pasa, eta euskararentzat eta euskaldunontzat benetan garrantzitsuak diren beste gai asko ere atera zirela mahai hartan.

Ulertzen dut kazetaritzak publizitatea batez ere diru-iturri gisa hartzea. Euskarazko publizitateaz mintzo garenean, ordea, ez gara ari soilik euskarazko kazetaritza bultzatzeko herraminta soil bati buruz. Ezta hurrik eman ere.

Euskarazko kazetaritzak, oro har, ez du nahi publizitatea, baina haren premia du. Nik, aldiz, euskarazko publizitatea nahi dut, asko eta ona, euskarazko komunikabideei bultzada emateko ez ezik, baita euskarari presentzia eta aberastasuna emateko ere.

Utzi erantzun bat

