Euskararen estetika publizitatean

fermin etxegoienDuela hogei bat egun jendea euskarara erakartzeko bide egoki eta ez hain egokiak izan genituen hemen hizpide (gurean askok beti harridura markak erabiltzeko duten ohitura tarteko). Fermin Etxegoienen “Neurona eta zeurona” liburua aipatu nuen, besteak beste, bide berrien premia dugula erakusteko, adibide gisa.

Bada, Argiaren azkeneko zenbakian (1.966. zenbakian) blog honetarako pentsatuak diruditen gauzak esaten ditu Fermin Etxegoienek. Esaterako:

.- “Diputazioak-eta eskatzea: “Hitz egin euskaraz…”. Bai, zuk esaten duzulako”.

.- “Espiritualitate bat ere bideratzen ahal dela norberaren hizkuntzaren bidez? Bai, noski. Baina hori ez da, niri, hizkuntzaren aldeko estrategia modura, gehien interesatzen zaidana. Guztiz kontrakoa baizik: hizkuntza estetika bezala hartzea eta estrategia berri bat asmatzea horren arabera”.

.- “Eman dezagun publizitatea. Euskarazko publizitateak estetikoki ez badu funtzionatzen, ez du balio eta kitto. Estetikoki funtzionatu behar du: funtzionala behar du izan publizitatea horrek. Zertarako da bestela?”

Advertisements

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s