“Atsedenik ez drogarik gabe”

Atal berri hau hasteko, adibide antologiko bat:

 a tope sin drogas  atsedenik ez drogarik gabe

Gazteen artean drogen kontsumoaren aurkako jarrera eta jokabideak zabaltzeko asmoz, Espainiako Barne Ministerioak publizitate kanpaina masiboa egin zuen 1999. urtean estatu osoan .

Estatuko hizkuntza ofizial guztietan egin zuen. Erabaki aurreratu samarra garai hartarako (estatuko enpresa eta erakundeek publizitatean zuten hizkuntza-irizpide ohikoenekin alderatuta). Baina itzulpen penagarri batekin egin zuten kanpaina euskaraz.

EAEko autobus geltoki askotan ikusi genituen euskarazko iragarkiak gazte euskaldunak drogak hartzera animatuz. Espainiako Barne Ministerioak sinatuta. Ikaragarria.

Umorez hartu genuen askok kanpaina. Euskarazko publizitatearen egoera gordin-gordin erakusten du, ordea. Asko baitira publizitatean euskaldunok bizi ditugun itzul penak.

Advertisements

Laburpen hitzak: ,

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s